Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Kia Rio

Kia Rio


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Při zkoušce čelního nárazu způsobil posun základového rámu směrem vzad přetrhnutí prostoru pro nohy řidiče. Tvrdé konstrukce v oblasti dopadu kolen představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.

Boční náraz

-

Ochrana dětských cestujících

Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se dala použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné na to, aby splnily požadavky Euro NCAP. Výstražný štítek, který měl upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, byl nedostatečný. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečne dobře vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

-

Ochrana chodců

Kritérium ochrany hlavy dospělého chodce nezískalo žádný bod.





kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
stabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
žádni
- posun nahoru
žádni
- boční posun
1mm doprava
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
žádni
Posun předního sloupku karosérie dozadu
23mm
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ano: sloupek řízení, krycí nosný držák, středová konzola, konzola spodní části přístrojové desky
Intenzivní zatížení kolen
ano: zapalovací skřínka, sloupek řízení, krycí nosný držák, středová konzola, konzola spodní části přístrojové desky
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
brzda - 68mm
Posun pedálu nahoru
žádni
Průnik do pedálového prostoruprůnik
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ano
Airbag na ochranu trupu
ano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Britax-Römer Baby-Safe Plus Universal, orientace proti směru jízdy, využívá bezpečnostní pásy dospělých cestujících
- sedačka pro tříleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Pouze textový výstražný štítek na vnitřní straně obou slunečních clon
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
ochráněný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
přiměřená
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
přiměřená
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 576 od XI.2005