Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Hlava figuríny řidiče narazila jen na okraj airbagu a hrudník se dostal do kontaktu s věncem volantu. Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce. Část mechanismu posilovače řízení se posunula dozadu, čímž porušila bodově svařený spoj a vnikla do prostoru pro řidičovy nohy. Mitsubishi nás informovalo, že u pětidvéřových vozidel - od čísla podvozku *XMCXNZ34A5F075819* - byl vylepšený prostor pro nohy řidiče, i když Euro NCAP tyto vylepšené modely netestovalo.

Boční náraz

-

Ochrana dětských cestujících

Hlava figuríny tříletého dítěte se při zkoušce čelního nárazu pohla dopředu víc, než doporučuje Euro NCAP. Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se dala použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak vypínač na to určený nesplnil požadavky Euro NCAP. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně jasně vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

-

Ochrana chodců

Nárazník ani přední hrana kapoty nezískaly žádný bod, protože nedostatečne chránily chodce.





kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
na spodní hranici
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
31mm
- posun nahoru
8mm
- boční posun
19mm doprava
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
ano
Posun předního sloupku karosérie dozadu
47mm
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ano: sloupek řízení, kryt sloupku a nastavovací zařízení, zapalovací skřínka, středová konzola
Intenzivní zatížení kolen
ano: sloupek řízení, kryt sloupku a nastavovací zařízení, zapalovací skřínka, středová konzola
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
brzda - 101mm
Posun pedálu nahoru
žádni
Průnik do pedálového prostoruprůnik
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ne
Airbag na ochranu trupu
ne
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
- sedačka pro tříleté dítě
Britax-Romer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směre jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Textový a obrázkový výstražný štítek pevně připevněný na obou stranách sluneční clony spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
zranitelný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
přiměřená
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení přiměřená
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
přiměřená
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 593 od XI.2005