Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Suzuki SX4

Suzuki SX4


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Při čelním nárazu dopadla hlava figuríny řidiče jen na okraj airbagu. Hrudník spolujezdce byl vystavěn většímu tlaku od zatažení bezpečnostního pásu než hrudník řidiče, to se též použilo i při výpočtu míry ochrany dospělých cestujících.

Boční náraz

SX4 získalo za boční náraz maximální počet bodů.

Ochrana dětských cestujících

Na sedadle spolujezdce by se neměla používat dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy, protože airbag se v této poloze nedá deaktivovat. Výstražný štítek upozorňující na tento fakt nebyl přeložen do některých evropských jazyků, a když byly sluneční clony sklopené, nebyl viditelný. Proto v tomto směru vozidlo nesplnilo požadavky Euro NCAP. Suzuki nás informovalo, že přezkoumá obsah a umístění svých výstražných štítků.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Když byl ventilátor zapnutý na maximum, nebyl signál dobře slyšet, a proto systém nesplnil požadavky Euro NCAP. Suzuki nám oznámilo, že upraví signál tak, aby byl hlasitější a jasnější.

Ochrana chodů

Ochrana, kterou chodcům poskytuje nárazník a velká část kapoty, plně vyhověla požadavkům Euro NCAP.





kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
na spodní hranici
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
žádni
- posun nahoru
16mm
- boční posun
7mm doleva
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
žiadni
Posun předního sloupku karosérie dozadu
7mm
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ano: středová konzola, zapalovací skřínka, nastavovací páka sloupku řízení, čalounění konzoly přístrojové desky
Intenzivní zatížení kolen
ano: středová konzola, zapalovací skřínka, nastavovací páka sloupku řízení, čalounění konzoly přístrojové desky
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
spojka - 60mm
Posun pedálu nahoru
spojka - 28mm
Průnik do pedálového prostoružádni
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ano
Airbag na ochranu trupu
ano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
- sedačka pro tříleté dítě
Britax-Römer Duo ISOFIX Plus, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Textový a obrázkový výstražný štítek v štyroch jazycích na jené straně obou slunečních clon, viditelný pouze ve složené poloze
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
ochráněný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
přiměřená
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení přiměřená
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
přiměřená
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 544 od XI.2005