Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  Seat León

Seat León


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče.

Boční náraz

Za zkoušku bočního nárazu získalo vozidlo maximální počet bodů.

Ochrana dětských cestujících

Výstražný štítek upozorňující na to, že na sedadle spolujezdce se nesmí používat dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy, byl nedostatečný. Kromě toho byl štítek umístněný na předním skle auta, ale na náhradních sklech už být nemusí.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

-

Ochrana chodců
Za ochranu chodců získal nárazník plný počet bodů. Značná část plochy kapoty, kam může při nárazu dopadnout hlava dítěte, byla taktéž v souladu s požadavky Euro NCAP.




,

kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
stabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
žádni
- posun nahoru
žádni
- boční posun
16mm doleva
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
žádni
Posun předního sloupku karosérie dozadu
28mm
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ano: sloupek řízení a nastavovací páka, zámek zapalování
Intenzivní zatížení kolen
ano: sloupek řízení a nastavovací páka, zámek zapalování
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
spojka - 56mm
Posun pedálu nahoru
spojka - 16mm
Průnik do pedálového prostoružádni
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ano
Airbag na ochranu trupu
ano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Fair Bimbo Fix Type II ISOFIX, orientace proti směru jízdy, využívá upnutí systému ISOFIX a podpůrný rám
- sedačka pro tříleté dítě
Fair Bimbo Fix Type II ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí systému ISOFIX a podpůrný rám
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Výstražný štítek na čelním skle a piktogram na B-sloupku na straně spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
ochráněný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
dobrá
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
přiměřená
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 518 od XI.2005