Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Stredná trieda  Alfa Romeo 159

Alfa Romeo 159


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Euro NCAP povolilo zopakovat zkoušku čelního nárazu po tom, co byl při původní zkoušce na bezpečnostním pásu spolujezdce použit nesprávný omezovač zatažení. Výrobce zkontroloval úplně všechna vyrobená vozidla a vyřešil tuto závadu. Kolenní airbag ochránil kolena a stehna řidiče. Euro NCAP bylo spokojené, protože v přístrojové desce nebyly žádné tvrdé konstrukce, které by představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna spolujezdce.

Boční náraz

Zadní dveře na straně řidiče se při zkoušce otevřely, vozidlo za to bylo penalizováno.

Ochrana dětských cestujících

Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se dala použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace o stavu airbagu nebyly dost jasné a nesplnily požadavky Euro NCAP. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla zřetelně vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Po naší první přehlídce přesunul výrobce výstražné světlo tohoto systému ze střešního panelu na viditelnější místo na přístrojovém panelu.

Ochrana chodců

Za ochranu chodců nezískal nárazník ani jeden bod.





kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
stabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
žádni
- posun nahoru
17mm
- boční posun
2mm doprava
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
žádni
Posun předního sloupku karosérie dozadu
45mm
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ne
Intenzivní zatížení kolen
ne
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
brzda - 33mm
Posun pedálu nahoru
žádni
Průnik do pedálového prostoružádni
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ano
Airbag na ochranu trupu
ano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Britax-Römer Duo Plus Isofix, orientace ve směru jízdy, využívá horné upevnění
- sedačka pro tříleté dítě
Britax-Römer Duo Plus Isofix, orientace ve směru jízdy, využívá horné upevnění
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Textový a obrázkový výstražný štítek na obou stranách sluneční clony spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
ochráněný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
přiměřená
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
dobrá
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 540 od XI.2005