Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Ťažké offroady  Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
 
Čelní náraz
Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce. Ochrana hrudníku řidiče byla slabá.

Boční náraz

I když k tomu bylo vozidlo způsobilé, Daimler-Chrysler se rozhodl nezaplatit si nárazovou zkoušku do sloupu.
 
Ochrana dětských cestujících
Výstražné štítky, které měly upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, nebyly vždy viditelné a byly odnímatelné. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečne dobře vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

-

Ochrana chodců
Jeep Grand Cherokee nezískal za ochranu chodců ani jeden bod a v této kategorii nemá udělenu ani jednu hvězdičku.





kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
stabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
žádni
- posun nahoru
35mm
- boční posun
7mm doleva
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
žádni
Posun předního sloupku karosérie dozadu
10mm
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ano: sloupek řízení, nastavovací zařízení sloupku a kryt sloupku, nosník panelu přístrojové desky, víko odkládací skřínky
Intenzivní zatížení kolen
ano: sloupek řízení, nastavovací zařízení sloupku a kryt sloupku, nosník panelu přístrojové desky, víko odkládací skřínky
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
brzda - 56mm
Posun pedálu nahoru
brzda - 4mm
Průnik do pedálového prostoružádni
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ano
Airbag na ochranu trupu
ano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
- sedačka pro tříleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Piktogram na konci přístrojové desky. Odstranitelné štítky na slunečných clonách řidiče i spolujezdce, viditelné pouze ve složené poloze.
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
ochráněný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
přiměřená
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
přiměřená
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 561 od XI.2005