Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Ťažké offroady  Nissan Pathfinder

Nissan Pathfinder


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Některé tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.

Boční náraz

Euro NCAP umožnilo Nissanu zopakovat zkoušky čelního i bočního nárazu, protože v těchto zkouškách se záclonové airbagy nerozvinuly správně. Nissan odstranil montážní vadu, která to zapříčinila, a zkontroloval a opravil všechna vozidla. Po těchto úpravách získal Pathfinder ve zkoušce bočního nárazu i v nárazové zkoušce do sloupu plný počet bodů.

Ochrana dětských cestujících

Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně výrazně vyznačená. Airbag spolujezdce se dá u prodejců Nissanu zadarmo deaktivovat, bez toho by se však sedačka orientovaná proti směru jízdy na sedadle spolujezdce používat neměla. Při zkoušce čelního nárazu byly hrudníky figurín tříletého i jeden a půlročního dítěte vystavěny značnému zpomalení.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

-

Ochrana chodců

Za ochranu chodců nezískala přední hrana kapoty ani jeden bod.





kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
stabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
18mm
- posun nahoru
žádni
- boční posun
41mm doleva
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
žádni
Posun předního sloupku karosérie dozadu
žádni
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ano: páka nastavovacího zařízení sloupku, sloupek řízení, krycí nosná věžička, zapalovací skřínka, středová konzola
Intenzivní zatížení kolen
ano: páka nastavovacího zařízení sloupku, sloupek řízení, krycí nosná věžička, zapalovací skřínka, středová konzola
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
brzda - 56mm
Posun pedálu nahoru
spojka - 9mm
Průnik do pedálového prostoružádni
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ano
Airbag na ochranu trupu
ano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Britax-Römer BabySafe Universal, orientace proti směru jízdy, využívá upnutí systému ISOFIX a podpůrný rám
- sedačka pro tříleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Textový a obrázkový výstražný štítek pevně připevněný na obou stranách sluneční clony spolujezdce.
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
ochráněný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
přiměřená
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení slabá
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
slabá
- tříleté dítě: vertikální zatízení slabá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 580 od XI.2005