Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Mini vany  Citroën Berlingo

Citroën Berlingo


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Hrudník řidiče se dostal do kontaktu s volantem, za což bylo vozidlo penalizováno. Levé koleno figuríny spolujezdce bylo zatažené více než koleno řidiče, to se použilo i při výpočtu míry ochrany dospělých cestujících. Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.

Boční náraz

Při bočním nárazu se síly zvláštním způsobem přenesly na páteř figuríny, čímž se zmenšily síly naměřené v jejím hrudníku. Vozidlo za to bylo penalizováno.

Ochrana dětských cestujících

Výstražný štítek, který měl upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, byl nedostatečný a odnímatelný. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

-

Ochrana chodců

Za ochranu chodců nezískala přední strana kapoty ani jeden bod.

Další informace

Výrobce uvádí, že Peugeot Partner (od čísla podvozku 1PM5 : 95189560) je vybudovaný na stejném základě jako Berlingo a oba vozy mají stejné technické parametry.





kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
stabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
28mm
- posun nahoru
33mm
- boční posun
28mm doleva
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
ano
Posun předního sloupku karosérie dozadu
42mm
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ano: konzola spodní části přístrojové desky, kryt sloupku a nastavovací páka, zapalovací skřínka
Intenzivní zatížení kolen
ano: spodná část přístrojové desky, středová konzola, modul airbagu na straně spolujezdce
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
spojka - 94mm
Posun pedálu nahoru
žádni
Průnik do pedálového prostoružádni
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ano (spolu s airbagem na ochranu trupu)
Airbag na ochranu trupu
ano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Britax-Römer Baby-Safe Universal, orientace proti směru jízdy, využívá bezpečnostní pásy dospělých cestujících
- sedačka pro tříleté dítě
Kiddy-Life Universal, orientace ve směru jízdy, využívá bezpečnostní pásy dospělých cestujících
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Odstranitelný štítek na vnitřní straně sluneční clony.
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
ochráněný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
dobrá
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
přiměřená
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
zranitelný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 538 od XI.2005