Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Chevrolet Kalos

Chevrolet Kalos


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Hlava figuríny řidiče narazila jen na okraj airbagu a zdeformovala horní část věnce
volantu. Náraz hrudníku zdeformoval spodní část volantu. Poškození v místech otvírání
dveří řidiče naznačují, že karosérie byla zatažená na maximum a nezvládla by tvrdší náraz. Konstrukce v přístrojové desce představovaly možné riziko pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.

Boční náraz

Ochrana hrudníku byla ohodnocena jako „slabá“.

Ochrana dětských cestujících

Hlava figuríny tříletého dítěte se při zkoušce čelního nárazu pohla dopředu o více než
550 mm, mohly ji tedy poranit vnitřní části vozidla. Na sedadle spolujezdce by se neměla používat dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy, protože airbag se v této poloze nedá deaktivovat. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně výrazně vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Kalos tento systém nemá.

Ochrana chodců

Nárazník vozidla nezískal žádný bod, protože nedostatečně chránil spodní části nohou chodců.



kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
airbag na nejnižší přípustné úrovni
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
72mm
- posun nahoru
51mm
- boční posun
5mm doprava
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
ano
Posun předního sloupku karosérie dozadu
55mm
Pevnost kabíny pro cestující
nestabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ano: středová konzola, kovová plocha přístrojové desky, odkládací skřínka (v přístrojové desce), podpůrná konzola
Intenzivní zatížení kolen
ano: středová konzola, kovová plocha přístrojové desky, odkládací skřínka (v přístrojové desce), podpůrná konzola
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
brzda - 174mm
Posun pedálu nahoru
brzda - 72mm
Průnik do pedálového prostorune
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ne
Airbag na ochranu trupu
ne
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě
Britax-Römer Cosy-Tot ISOFIX, orientace proti směru jízdy, využívá základní jednotku systému ISOFIX, se zabudovanou podporou noh, připevněná k upnutím systému ISOFIX
- sedačka pro tříleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu
Tříjazyčný textový a obrázkový výstražný štítek pevně připevněný na obou stranách sluneční clony spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
zranitelný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
dobrá
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
přiměřená
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 531 od XI.2005