Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Vany  Ford S-MAX

Ford S-MAX


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Kolenní airbag ochránil kolena a stehna řidiče před tvrdými konstrukcemi přístrojové desky. Volant se při nárazu posunul dopředu a lépe chránil řidiče. Jediná část těla, která nezískala maximální počet bodů, byl hrudník řidiče a spolujezdce.

Boční náraz

Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu.

Ochrana dětských cestujících

Jako součást nadstandardní výbavy nabízí Ford vypínač na deaktivaci airbagu spolujezdce. Euro NCAP nehodnotilo vypínač ani informace pro řidiče o stavu tohoto airbagu. Bez něho by se na sedadle spolujezdce neměly používat sedačky orientované proti směru jízdy. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na sedadlech v druhé řadě nebyla výrazně vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Systém je k dispozici pro řidiče i spolujezdce a splnil požadavky Euro NCAP.

Ochrana chodců

Ochrana, kterou nohám chodců poskytuje nárazník, byla většinou hodnocena jako přiměřená. Avšak za nedostatečnou ochranu horních částí nohou chodců nezískala přední část kapoty ani jeden bod.



kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagem
stabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagem
stabilní
Volant
- posun dozadu
ne
- posun nahoru
ne
- boční posun
12mm doprava
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantem
ne
Posun předního sloupku karosérie dozadu
10mm
Pevnost kabíny pro cestující
stabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částí
ne
Intenzivní zatížení kolen
ne
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadu
plyn - 24mm
Posun pedálu nahoru
ne
Průnik do pedálového prostorune
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
ano
Airbag na ochranu trupu
ano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování

- sedačka pro 18-měsíční dítě

- sedačka pro tříleté dítě

dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbagu

Pohyb hlavy dopředu

18-měsíční dítě (za spolujezdcem)
ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)
ochráněný
Ochrana hrudníka

- 18-měsíční dítě: celkové zatízení
dobrá
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženie
přiměřená
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy

- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)
ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)
ochráněný
Zrychlení hlavy

- 18-měsíční dítě dobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 556 od XI.2005