Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Stredná trieda  Luxus IS

Luxus IS


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Lexus Euro NCAP předvedl, že kolenní airbagy ochránily kolena a stehna spolujezdce ve větším počtu poloh při sezení. Brzdový pedál se však posunul dozadu o více než 100 mm, čímž ohrozil spodní část nohou řidiče.

Boční náraz

Za svůj výkon při zkoušce bočního nárazu i nárazové zkoušce do sloupu získal IS maximální počet bodů.

Ochrana dětských cestujících

Za ochranu tříletého dítěte při zkoušce čelního i bočního nárazu získal IS maximální počet bodů, za ochranu jeden a půlročního dítěte ztratil jen zlomek jediného bodu. Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Informace pro řidiče o stavu airbagu byly pouze v angličtině, ale jinak systém splnil požadavky Euro NCAP. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla zřetelně vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Systém je k dispozici pro řidiče i spolujezdce a splnil požadavky Euro NCAP.

Ochrana chodců

-


kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagemstabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagemstabilní
Volant
- posun dozadune
- posun nahorune
- boční posunne
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantemne
Posun předního sloupku karosérie dozadu23mm
Pevnost kabíny pro cestujícístabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částíne
Intenzivní zatížení kolenne
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadubrzda - 101mm
Posun pedálu nahorune
Průnik do pedálového prostorune
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyano
Airbag na ochranu trupuano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování
- sedačka pro 18-měsíční dítěBritax-Römer BabySafe Plus Universal, orientace proti směru jízdy, využíva bezpečnostní pásy
- sedačka pro tříleté dítěBritax-Römer Duo Plus Universal ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbaguŠestijazyčný textový výstražný štítek pevně připevněný na obou stranách sluneční clony spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu
18-měsíční dítě (za spolujezdcem)ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)ochráněný
Ochrana hrudníka
- 18-měsíční dítě: celkové zatízenídobrá
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženiedobrá
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy
- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)ochráněný
Zrychlení hlavy
- 18-měsíční dítědobré
- tříleté dítě dobré



řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 510 od XI.2005