Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Ťažké offroady  Audi Q7

Audi Q7


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Kvůli špatnému svaření byl při nárazu porušen prostor pro nohy. Uvolnil se svár svislého plechového panelu, který odděluje motorový prostor od prostoru pro nohy cestujících, stejně jako bodové sváry v prostoru pro nohy a v místě spojení s A-sloupkem. Audi nás informovalo, že vylepšilo kontrolu této části výroby. V této oblasti testů však vozidlo ztratilo body. Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.

Boční náraz

Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu.

Ochrana dětských cestujících

Za ochranu obou dětských figurín při zkoušce čelního i bočního nárazu dostalo vozidlo plný počet bodů. Na sedadle spolujezdce by se neměla používat sedačka orientovaná proti směru jízdy, protože jeho airbag nelze deaktivovat. Výstražný štítek upozorňující na tento fakt nesplnil požadavky Euro NCAP.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Tento systém je k dispozici pro přední sedadla. Signál však nebyl dost hlasitý a jasný a nesplnil požadavky Euro NCAP.

Ochrana chodců

Nárazník získal za ochranu spodní části nohou chodců maximální počet bodů, avšak přední hrana kapoty nezískala ani jeden bod.




kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagemstabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagemstabilní
Volant
- posun dozadune
- posun nahorune
- boční posun13mm doprava
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantemne
Posun předního sloupku karosérie dozadu45mm
Pevnost kabíny pro cestujícístabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částíano: sloupek řízení
Intenzivní zatížení kolenano: sloupek řízení
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozaduspojka - 77mm
Posun pedálu nahoruspojka - 11mm
Průnik do pedálového prostoruporušení
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyano
Airbag na ochranu trupuano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování
- sedačka pro 18-měsíční dítěFair G 0/1 ISOFIX, orientace proti směru jízdy, připevnená k upnutím systému ISOFIX, využívá podpůrný rám
- sedačka pro tříleté dítěFair G 0/1 ISOFIX, orientace proti směru jízdy, připevnená k upnutím systému ISOFIX, využívá podpůrný rám
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbaguObrázkový výstražný štítek na sluneční clone spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu
18-měsíční dítě (za spolujezdcem)ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)ochráněný
Ochrana hrudníka
- 18-měsíční dítě: celkové zatízenídobrá
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženiedobrá
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy
- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)ochráněný
Zrychlení hlavy
- 18-měsíční dítědobré
- tříleté dítě dobré


řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 528 od XI.2005