Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Vany  Kia Carnival-Sedona

Kia Carnival-Sedona


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Části motoru se při nárazu posunuly dozadu, následkem toho se přetrhl prostor pro nohy řidiče a uvolnily se některé bodové sváry. Některé tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce. Brzdový pedál se posunul dozadu o více než 100 mm, čímž ohrozil kotníky a spodní část nohou řidiče.

Boční náraz

Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu.

Ochrana dětských cestujících

Na sedadle spolujezdce se může používat dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy, protože airbag lze deaktivovat. Avšak informace pro řidiče o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné. Výstražný štítek, který měl upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, se nacházel pouze na jedné straně sluneční clony, a když byla clona sklopená, nebyl viditelný. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla výrazně vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Tento systém má k dispozici pouze řidič. Systém vyhověl požadavkům Euro NCAP.

Ochrana chodců

Za ochranu nohou chodců nezískaly nárazník ani přední hrana kapoty ani jeden bod. Část plochy kapoty, kam pravděpodobně při nárazu dopadne hlava dítěte, taktéž neposkytla žádnou ochranu. Hlavu dospělého chodce chránila kapota vozidla převážně velmi slabě.




kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagemstabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagemstabilní
Volant
- posun dozadu24mm
- posun nahoru0mm
- boční posun17mm doleva
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantemne
Posun předního sloupku karosérie dozadu28mm
Pevnost kabíny pro cestujícístabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částíano: podpůrna řístrojová deska, sloupek řízení, zapalovací skřínka, odklávací skřínka
Intenzivní zatížení kolenano: podpůrna řístrojová deska, sloupek řízení, zapalovací skřínka, odklávací skřínka
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadubrzda - 112mm
Posun pedálu nahoruspojka - 13mm
Průnik do pedálového prostoruprůnik
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyano
Airbag na ochranu trupuano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování
- sedačka pro 18-měsíční dítěBritax-Römer BabySafe Plus Universal, orientace proti směru jízdy, využíva bezpečnostní pásy
- sedačka pro tříleté dítěBritax-Römer Duo Plus Universal ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbaguTextový a obrázkový výstražný štítek na jedné strane sluneční clony spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu
18-měsíční dítě (za spolujezdcem)ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)ochráněný
Ochrana hrudníka
- 18-měsíční dítě: celkové zatízenídostatočná
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženiedostatočná
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy
- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)ochráněný
Zrychlení hlavy
- 18-měsíční dítědobré
- tříleté dítě dobré


řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 525 od XI.2005