Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  Toyota Auris

Toyota Auris


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Při zkoušce čelního nárazu ochránil kolenní airbag kolena a stehna řidiče. Podle informací, které Toyota poskytla Euro NCAP, je zřejmé, že tento airbag by též ochránil různě vysoké cestující v rozlišných polohách při řízení.

Boční náraz

Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu.

Ochrana dětských cestujících

Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže se na jeho sedadle mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace o stavu airbagu byly pouze v angličtině, takže systém nevyhověl požadavkům Euro NCAP. Přítomnost upnutí a horních upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Systém je k dispozici pro řidiče i spolujezdce a splnil požadavky Euro NCAP.

Ochrana chodců

Ochrana, kterou nohám chodců poskytuje nárazník, stejně jako ochrana hlavy dospělého chodce, kterou zabezpečuje kapota vozidla, byla většinou hodnocena jako přiměřená. Avšak přední část kapoty nezískala ani jeden bod.




kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagemstabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagemstabilní
Volant
- posun dozadune
- posun nahoru18mm
- boční posun4mm doprava
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantemne
Posun předního sloupku karosérie dozadu16mm
Pevnost kabíny pro cestujícístabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částíne
Intenzivní zatížení kolenne
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadubrzda - 88mm
Posun pedálu nahoruspojka - 15mm
Průnik do pedálového prostorune
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyano
Airbag na ochranu trupuano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování
- sedačka pro 18-měsíční dítěBritax-Römer BabySafe Plus Universal, orientace proti směru jízdy, využívá bezpečnostní pásy
- sedačka pro tříleté dítěBritax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbaguTextový a obrázkový výstražný štítek pevně připevněný na obou stranách sluneční clony spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu
18-měsíční dítě (za spolujezdcem)ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)ochráněný
Ochrana hrudníka
- 18-měsíční dítě: celkové zatízenídobrá
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dobrá
- tříleté dítě: celkové zaťaženiedostatečná
- tříleté dítě: vertikální zatízení dostatečná
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy
- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)ochráněný
Zrychlení hlavy
- 18-měsíční dítědobré
- tříleté dítě dobré


řidič čelní nárazpasažér čelní nárazřidič boční náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 548 od XI.2005