Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  Honda Civic

Honda Civic


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce. Plynový pedál se posunul dozadu o více než 100 mm, čímž do jisté míry ohrozil spodní části nohou a kotníky řidiče.

Boční náraz

-

Ochrana dětských cestujících

Prodejci Hondy mohou odpojit airbag spolujezdce, takže se na jeho sedadle dá použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla zřetelně vyznačena.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem

Civic má tímto systémem vybavena přední i zadní sedadla. Získal za něj maximální počet bodů.

Ochrana chodců

Za ochranu nohou chodců získaly nárazník i přední hrana kapoty plný počet bodů. Část plochy kapoty, kam pravděpodobně při nárazu dopadne hlava dítěte, byla většinou hodnocena jako „dostačující“.




kompletní výsledky testŮ

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagemstabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagemstabilní
Volant
- posun dozadune
- posun nahoru40mm
- boční posun4mm doprava
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantemne
Posun předního sloupku karosérie dozadu28mm
Pevnost kabíny pro cestujícístabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částíano: zapalovací skřínka a nastavovací zařízení sloupku řízení
Intenzivní zatížení kolenano: zapalovací skřínka a nastavovací zařízení sloupku řízení
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozaduplyn - 104mm
Posun pedálu nahoruspojka - 50mm
Průnik do pedálového prostorune
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyano
Airbag na ochranu trupuano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování
- sedačka pro 18-měsíční dítěBritax-Römer BabySafe ISOFIX, orientace proti směru jízdy, využívá upnutí systému ISOFIX a podpůrný rám
- sedačka pro tříleté dítěBritax-Römer Duo Plus Universal ISOFIX, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbaguPětijazyčný textový a obrázkový výstražný štítek pevně připevněný na obou stranách sluneční clony spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu
18-měsíční dítě (za spolujezdcem)ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)ochráněný
Ochrana hrudníka
- 18-měsíční dítě: celkové zatízenídobrá
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení dostatečná
- tříleté dítě: celkové zaťaženiedostatečná
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy
- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)ochráněný
Zrychlení hlavy
- 18-měsíční dítědobré
- tříleté dítě dobré




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 504 od XI.2005