Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Ľahké offroady  Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz: Některé tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.

Boční náraz:
Za svůj výkon při zkoušce čelního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu získalo vozidlo maximální počet bodů.

Ochrana dětských cestujících:
Vozidlo ztratilo jen zlomek bodů za ochranu tříletého dítěte při zkoušce čelního i bočního nárazu. Avšak při čelním nárazu bylo v hrudníku jedenapůlletého détěte zaznamenáno vysoké vertikální zrychlení. Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné. Přítomnost upnutí a horních upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dost dobře vyznačená.

Systém na připomínání připoutání bezpečnostním pásem:
Systém je k dispozici pro přední sedadla.

Ochrana chodců:
Za ochranu chodcových nohou získal nárazník plný počet bodů. Avšak ochrana, kterou poskytovala přední hrana kapoty, byla slabá.




kompletní výsledky testů

čelní náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiče s airbagemstabilní
Kontakt hlavy spolujezdce s airbagemstabilní
Volant
- posun dozadu18mm
- posun nahoru21mm
- boční posun15mm doleva
čelní náraz - hrudník
Kontakt s volantemne
Posun předního sloupku karosérie dozadu4mm
Pevnost kabíny pro cestujícístabilní
čelní náraz - horní části nohou, kolená a pánev
Přítomnost tvrdších částíano: zapalovací skřínka, nastavování sloupku řízení, nosný držák krytu sloupku, středová konzola, víko odkládací skřínky
Intenzivní zatížení kolenano: víko odkládací skřínky
čelný náraz - dolní části nohou, chodidla a kotníky
Posun pedálu dozadubrzda - 67mm
Posun pedálu nahorune
Průnik do pedálového prostorune
Boční náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyano
Airbag na ochranu trupuano
ochrana dětí
Dětské sedačky použité při testování
- sedačka pro 18-měsíční dítěBritax-Römer BabySafe ISOFIX Plus, orientace proti směru jízdy, využívá upnutí a podpůrný rám systému ISOFIX
- sedačka pro tříleté dítěBritax-Römer Duo, orientace ve směru jízdy, využívá upnutí a horní upevnění systému ISOFIX
dětské sedačky - čelní náraz
Výstražný štítek na deaktivaci airbaguTextový a obrázkový výstražný štítek pevně připevněný na obou stranách sluneční clony spolujezdce
Pohyb hlavy dopředu
18-měsíční dítě (za spolujezdcem)ochráněný
tříleté dítě (za řidičem)ochráněný
Ochrana hrudníka
- 18-měsíční dítě: celkové zatízenídostatočná
- 18-měsíční dítě: vertikální zatízení slabá
- tříleté dítě: celkové zaťaženiedostatočná
- tříleté dítě: vertikální zatízení dobrá
dětské sedačky - boční náraz
Ochrana hlavy
- 18-měsíční dítě (na straně nárazu)ochráněný
- tříleté dítě (na nenarazené straně)ochráněný
Zrychlení hlavy
- 18-měsíční dítědobré
- tříleté dítě dobré




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 517 od XI.2005