Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  BMW Mini

BMW Mini


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí

Čelní náraz
Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.


Ochrana dětských cestujících

Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné. Výstražný štítek, který měl upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, nebyl dost jasný. Při zkoušce bočního nárazu došlo k otočení sedačky určené pro tříleté dítě a jeho hlava už nebyla chráněná boční částí sedačky. Při tomto stejném testu se hlava jedenapůlletého dítěte dostala do kontaktu s vnitřním obložením stěn vozidla. Nejvyšší zrychlení naměřené v hlavě figuríny naznačuje možné riziko poranění hlavy. Přítomnost upnutí a horních upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla příslušně vyznačená.





Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Fair BimboFix typ II ISOFIX
- umístnění
orientace proti směru jízdy
tříleté dítě
Fair BimboFix typ II ISOFIX
- umístnění
orientace v směre jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne
ISOfix přední
ne
ISOfix zadní
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 539 od XI.2005