Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Peugeot 207CC

Peugeot 207CC


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
 

Čelní náraz
Bezpečnostní pás dobře ochránil spolujezdce a jeho kolena se v době nárazu nedostala do kontaktu s přístrojovou deskou. V airbagu řidiče nebyl dostatečný tlak, takže jeho hlava narazila na spodní část airbagu na volant. Při zkoušce čelního nárazu ochránil kolenní airbag kolena a stehna řidiče. Podle výsledků testů, které Peugeot poskytl Euro NCAP, je zřejmé, že tento airbag by též ochránil stehna různě vysokých cestujících od tvrdých konstrukcí v přístrojové desce. Ale při zkouškách s vyššími cestujícími, kteří seděli moc vepředu a kolena měli blízko přístrojové desky, působily síly na spodní části nohou těsně pod kolenama, což naznačuje, že přes kolenní kloub se prenáší víc sil, než je vhodné.

Boční náraz
Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu.

Ochrana dětských cestujících
Při zkoušce čelního i bočního nárazu nastavilo Euro NCAP sedadla do středu. Avšak když byla přední sedadla v této poloze, nebylo možné upevnit na zadní sedadla dětské sedačky, které Peugeot doporučuje. Euro NCAP testovalo 207CC bez dětských sedaček, aby nebyly zkreslené výsledky pro dospělé cestující, a proto nemůže uveřejnit hodnocení vozidla z hlediska ochrany dětských cestujících.

Ochrana chodců
Za ochranu nohou chodců získal nárazník plný počet bodů.





Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
žádná nevyhovuje
tříleté dítě
žádná nevyhovuje


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ano
ISOfix přední
ano
ISOfix zadní
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 566 od XI.2005