Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  Nissan Qashqai

Nissan Qashqai


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Za ochranu řidiče a spolujezdce získalo vozidlo maximální počet bodů, výjimkou byla jen ochrana řidičova hrudníku. Dvojité přepínače bezpečnostních pásů zabránily přílišnému pohybu řidiče dopředu a jeho kolena i stehna zůstala dostatečně daleko od přístrojové desky.

Boční náraz
Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu.

Ochrana dětských cestujících

Na základě měření u figurín obou dětí při zkoušce čelního i bočního nárazu získalo vozidlo maximální počet bodů. Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné. Přítomnost upnutí a horních upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla příslušně vyznačena.

Ochrana chodců
Za ochranu nohou chodců získal nárazník plný počet bodů, naopak přední hrana kapoty neobdržela ani jeden bod. Ochrana, kterou poskytla kapota hlavě dětského chodce po nárazu byla všeobecně hodnocena jako průměrná.





Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Fair Bimbo Fix XL ISOFIX
- umístnění
orientace proti směru jízdy
tříleté dítě
Britax-Römer Duo
- umístnění
orientace v směre jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne
ISOfix přední
ne
ISOfix zadní
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 585 od XI.2005