Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujou crashtesty vaše rozhodování p?i koupe automobilu?
  66%
  34%

Počet hlasů: 15415
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpe?nost vozidel, p?edstavila nový systém hodnocení zam??ený na celkovou bezpe?nost aut. Jde o nový p?ístup k hodnocení bezpe?nosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráb?li komplexn? bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uve?ej?uje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uve?ej?uje výsledky t?í jejich zástupc? - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uve?ej?uje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz t?ídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedn?ch z nejlepších výsledk? co se tý?e bezpe?nosti d?tských cestujících...
Domovská stránka  Mini vany  Kia Carens

Kia Carens


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
?elní náraz
A?koliv nedošlo k p?etrhnutí prostoru pro nohy ?idi?e, byl zna?n? deformovaný a pedál spojky se posunul dozadu o 175 mm, kv?li tomu byla ochrana spodních ?ástí nohou a kotník? hodnocena jako slabá. Tvrdé konstrukce v p?ístrojové desce p?edstavovaly možné nebezpe?í pro kolena a stehna ?idi?e i spolujezdce.

Bo?ní náraz
Na základ? reakce figurín získalo vozidlo maximální po?et bod? za výkon p?i zkoušce bo?ního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu. Avšak p?i bo?ním nárazu se otev?ely dve?e ?idi?e, za což bylo vozidlo penalizováno.

Ochrana d?tských cestujících
Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít d?tská seda?ka orientovaná proti sm?ru jízdy. Avšak informace pro ?idi?e o stavu airbagu nebyly p?im??ené. Výstražný štítek, který m?l upozornit na to, aby se seda?ka orientovaná proti sm?ru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, byl pouze v angli?tin? a nacházel se jen na jedné stran? slune?ní clony, takže by nebyl vždy viditelný. P?ítomnost upnutí a horních upevn?ní systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla p?íslušn? vyzna?ena.

Ochrana chodc?
Za ochranu chodcových nohou nezískala p?ední hrana kapoty ani jeden bod, stejn? jako kapota za ochranu hlav dosp?lých chodc?. Nárazník si však vedl lépe a obdržel maximální po?et bod?.





Ochrana d?tských cestujících

jedenap?lleté dít?
Britax Römer BabySafe ISOFIX Plus
- umístn?ní
orientace proti sm?ru jízdy
t?íleté dít?
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umístn?ní
orientace v sm?re jízdy


Bezpe?nostní vybavení

P?edpína?e p?edních bezpe?nostních pás?
ano
Omezova?e zatažení p?edních bezpe?nostních pás?
ano
P?ední airbag ?idi?e
ano
P?ední airbag spolucestujícího
ano
Bo?ní airbagy
ano
Bo?ní hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag ?idi?e
ne
ISOfix p?ední
ne
ISOfix zadní
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   



Warning: getimagesize(upload/cars_ped/00275_1180076763_481.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/html/crashtest.cz/public_html/content/cars.php on line 105
Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 397 201 od XI.2005