Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  Volvo C30

Volvo C30


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Volant se během nárazu posunul dopředu, a tím poskytl řidiči lepší ochranu. Figurína řidiče získala v testu maximální počet bodů za bezpečnost, ale samotné vozidlo body ztratilo kvůli některým tvrdým konstrukcím v přístrojové desce, které by mohly ohrozit kolena a stehna vyšších či menších cestujících.

Boční náraz
Na základě měření ve figurínach získalo vozidlo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu. Avšak při nárazové zkoušce do sloupu se airbag na ochranu hlavy úplně nerozvinul, zabránila mu v tom dětská sedačka umístěná na zadním sedadle.

Ochrana dětských cestujících
Vozidlo získalo maximální počet bodů za bezpečnost poskytnutou jedenapůlletému dítěti v dynamických testech. Prodejci společnosti Volvo mohou odpojit airbag spolujezdce, díky tomu se na jeho sedadle bude moci použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Další možností, kterou Volvo nabízí, je tlačítko na deaktivaci airbagu, tento systém však neposkytuje řidiči jasnou informaci o stavu airbagu spolujezdce. Přítomnost upnutí a horních upevnění systému ISOFIX nebyla příslušně vyznačená.

Ochrana chodců
Přední hrana kapoty nezískala ani jeden bod kvůli nedostatečné ochraně nohou chodce. Bezpečnost kapoty byla všeobecně hodnocena jako slabá, a to kvůli špatné ochraně hlavy dospělých chodců. Ochrana, kterou poskytuje nárazník, však byla hodnocena jako přiměřená.





Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Dětská autosedačka Volvo
tříleté dítě
Dětská autosedačka Volvo


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne
ISOfix přední
ne
ISOfix zadní
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 533 od XI.2005