Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  VW Elos

VW Elos


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Při zkoušce čelního nárazu získala figurína spolujezdce plný počet bodů. Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena a stehna řidiče.

Boční náraz
Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu. Při nárazové zkoušce do sloupu se otevřely dveře řidiče a vozidlo ztratilo jeden ze dvou možných bodů, které se udělují za tuto část testů. Při zmíněné zkoušce se též uvolnil spoj přední části odnímatelné střechy a sloupku čelního skla na straně spolujezdce. I když tato oblast není v současnosti zařazená do hodnotícího systému Euro NCAP, považuje se za potenciálně nebezpečnou. Volkswagen nás informoval, že závadu prouzkoumá.

Ochrana dětských cestujících
Na základě reakcí figurín při čelním a bočním nárazu získalo vozidlo maximální počet bodů za ochranu dětí. Airbag spolujezdce se dal deaktivovat vypínačem, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné. Výstražné štítky, které měly upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, pokud není airbag deaktivovaný, byly odnímatelné. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana chodců
Ochrana, kterou poskytl nárazník, byla všeobecně hodnocena jako přiměřená. Přední hrana kapoty však nezískala žádný bod.





Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Fair BimboFix Type II ISOFIX
- umístnění
orientace proti směru jízdy
tříleté dítě
Fair BimboFix Type II ISOFIX
- umístnění
orientace v směre jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne
ISOfix přední
ne
ISOfix zadní
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 558 od XI.2005