Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Vany  Chrysler Voyager

Chrysler Voyager


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
 
Čelní náraz
Celkově získal Voyager dostatek bodů na to, aby mu za bezpečnost dospělých cestujících bylo uděleno tříhvězdičkové hodnocení. Avšak jeho výkon při zkoušce čelního nárazu nesplnil minimální požadavky pro toto hodnocení a vozidlo dostalo dvě hvězdičky. Hrudník řidiče narazil na volant a zdeformoval jeho okraj, tlak na hrudník naměřený ve figuríně naznačil nepřijatelně vysoké riziko vážných či smrtelných poranění. V důsledku toho je poslední hvězdička v hodnocení ochrany dospělých cestujících přešrknutá. Některé tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro kolena řidiče, ve figuríně byl naměřený vysoký tlak na stehna a ochrana této části těla byla hodnocena jako slabá. V průběhu testu došlo k poškození stability kabiny pro cestující. Při nárazu se přetrhl prostor pro nohy a plynový pedál se posunul o 288 mm směrem dozadu. Tyto nedostatky stejně jako měření ve figurínách, které naznačilo vysoké riziko poranění holenní kosti, jsou příčinou „slabého“ hodnocení ochrany spodních částí nohou, chodel i kotníků.

Boční náraz
Při nárazové zkoušce do sloupu se airbag na ochranu hlavy nerozvinul tak, jak měl, a zůstal zaseknutý mezi hlavou figuríny a sloupkem mezi předními a zadními bočními dveřmi.

Ochrana dětských cestujících
Prodejci Chrysleru mohou airbag spolujezdce odpojit, takže se na jeho sedadle může použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Výstražný štítek, který měl upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujece, pokud je airbag aktivovaný, nebyl na sluneční cloně připevněný nastálo. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla vyznačená.

Ochrana chodců

Voyager nezískal ani jeden bod a za ochranu chodců nedostal žádnou hvězdičku.





Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umístnění
orientace v směre jízdy
tříleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umístnění
orientace v směre jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ne
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne
ISOfix přední
ne
ISOfix zadní
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 614 od XI.2005