Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Ľahké offroady  Land Rover Freelander

Land Rover Freelander


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Při nárazu se sloupek volantu posunul horizontálně dopředu, a tím vytvořil víc místa pro řidiče. Velký kolenní airbag ochránil kolena i stehna řidiče. Land Rover ukázal, že airbag by též ochránil vyšší i menší řidiče v různych pozicích při sezení.

Boční náraz
Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při nárazové zkoušce do sloupu, avšak při zkoušce bočního nárazu ztratilo část bodů za nedostatečnou ochranu hrudníku.

Ochrana dětských cestujících
Za ochranu obou dětí ve všech testech získalo vozidlo plný počet bodů. Airbag spolujezdce lze deaktivovat, takže na jeho sedadle se může použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace o stavu airbagu nejsou pro řidiče dost jasné. Výstražné štítky upozorňující na rizika použití dětské sedačky orientované proti směru jízdy na sedadle spolujezdce nebyly dost jasné. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně zřetelně vyznačená.

Ochrana chodců
Za nedostatečnou ochranu chodců nezískaly nárazník ani přední hrana kapoty žádný bod. Ochrana hlav dětských a dospělých chodců byla taktéž hodnocena prevážně jako slabá.





Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax-Römer BabySafe ISOFIX Plus
- umístnění
orientace proti směru jízdy
tříleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umístnění
orientace v směre jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ano
ISOfix přední
ne
ISOfix zadní
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 529 od XI.2005