Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Ľahké offroady  Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
V airbagu řidiče nebyl dostatečný tlak, takže se jeho hlava dostala do kontaktu s volantem. V prostoru pro nohy řidiče se uvolnily některé sváry a došlo též ke značné deformaci tohoto prostoru, což ohrozilo spodní části nohou a kontníky řidiče. Tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro řidičova i spolujezdcova kolena a stehna.

Boční náraz
Vozidlo získalo maximální počet bodů za výkon při zkoušce bočního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu.

Ochrana dětských cestujících
Na sedadle spolujezdce by se neměla používat dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy, protože airbag v této poloze nelze deaktivovat. Výstražné štítky upozorňující na tento fakt byly jasné, ale nebyly ve všech evropských jazycích. Přítomnost upnutí a horních upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana chodců
Nárazník získal maximální počet bodů za ochranu nohou chodců. Přední hrana kapoty však nezískala ani jeden bod.





Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umístnění
orientace v směre jízdy
tříleté dítě
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umístnění
orientace v směre jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne
ISOfix přední
ne
ISOfix zadní
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 555 od XI.2005