Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Daihatsu Materia

Daihatsu Materia


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Figurína řidiče zaznamenala značný vyrovnávací pohyb mezi stehenní a holenní kostí, který může způsobit poranění kolen. Kvůli tomu, stejně jako kvůli tvrdým konstrukcím v přístrojové desce, které představují další riziko pro řidiče, dostalo vozidlo nízké hodnocení za ochranu kolen, stehen a pánve. Během nárazu zůstala kabina pro cestující stabilní.

Boční náraz
Součástí nepovinné výbavy je hlavový airbag. Jelikož není součástí základní výbavy, vozidlo nepodstoupilo nárazovou zkoušku do sloupu.

Ochrana dětských cestujících
Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace pro řidiče o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné. Ve vozidle jsou umístěny jasné výstražné štítky, které upozorňují na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, pokud není airbag deaktivován. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana chodců
Nárazník i plocha kapoty, kam může při nárazu dopadnout hlava dospělého chodce, poskytují přiměřenou ochranu. Avšak přední hrana kapoty i plocha, kam může při nárazu dopadnout hlava dítěte, poskytly značně nízkou ochranu.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax Römer BabySafe Plus
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Britax Römer Duo Plus ISOFIX
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ne
Kolenní airbag řidiče
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 596 od XI.2005