Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  Honda Civic

Honda Civic


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Hodna změnila bezpečnostní systém Civicu pro model roku 2008. Změnilo se načasování přepínačů, aby byli řidič i spolujezdec lépe zajištěni, a duální přední airbagy nahradily předcházející jednostupňové. Avšak při čelním nárazu se airbag řidiče nenafoukl dostatečně dobře a nezabránil kontaktu hlavy s volantem. Kabina pro cestující zůstala stabilní. Některé tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné nebezpečí pro stehna řidiče.

Boční náraz
Civic 2008 má větší boční airbag než jeho předchůdce z roku 2006. Vychýlení břišní části bylo menší, takže vozidlo získalo o bod vyšší skóre než předcházející model. Jako i předtím získalo vozidlo maximum, tedy dva body, za nárazovou zkoušku do sloupu.

Ochrana dětských cestujících
Airbag spolujezdce mohou dealeři Hondy deaktivovat, takže na jeho sedadle se může použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Ve vozidle je umístěn jasný výstražný štítek, který upozorňuje na nebezpečí použití dětské sedačky na sedadle, pokud se airbag nedeaktivuje. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana chodců
Honda nevykonala žádné změny, které by ovlivnily výsledky zkoušek ochrany chodců, takže se tu použily výsledky testování vozidla z roku 2006. Za ochranu nohou chodců získaly nárazník i přední hrana kapoty plný počet bodů. Část plochy kapoty, kam pravděpodobně při nárazu dopadne hlava dítěte, byla většinou hodnocena jako „dostačující“.



Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax BabySafe ISOFIX Plus
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Römer Duo Plus
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 509 od XI.2005