Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Stredná trieda  Mercedes Benz C

Mercedes Benz C


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Během nárazu zůstala kabina pro cestující stabilní. Z výsledků je zřejmé, že kolena a stehna řidiče i spolujezdce byla dobře chráněna a Mercedes předvedl, že různě vysocí cestující v rozličných polohách při sezení by byli ochráněni stejně dobře.

Boční náraz
Za zkoušku bočního nárazu a nárazovou zkoušku do sloupu získalo vozidlo maximální počet bodů.

Ochrana dětských cestujících
Pro třídu C je v rámci volitelné výbavy k dispozici systém, který automaticky rozpozná, že je na sedadle spolujezdce umístěna dětská sedačka, a deaktivuje airbag. Testované vozidlo tímto systémem vybaveno nebylo. Bez něho by se na tomto sedadle neměla používat dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy, protože airbag nelze deaktivovat manuálně. Výstražný štítek, který na to měl upozornit, byl odnímatelný. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana chodců
Za ochranu nohou chodců získal nárazník plný počet bodů. Avšak přední hrana kapoty nedostatečně ochránila nohy chodců, stejně jako plocha kapoty, kam pravděpodobně při nárazu dopadne hlava dospělého chodce.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax Römer BabySafe Plus
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Britax Römer Duo Plus
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 527 od XI.2005