Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Stredná trieda  Renault Laguna

Renault Laguna


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Během nárazu zůstala kabina pro cestující stabilní. Při čelním nárazu plný počet bodů nezískala pouze spodní část pravé nohy řidiče. Kolena a stehna řidiče i spolujezdce byla při nárazu dobře chráněna. Renault ukázal, že konstrukce v přístrojové desce nepředstavovaly nebezpečí pro různě vysoké cestující ani cestující v rozličných pozicích při sezení.

Boční náraz
Laguna získala na základě reakcí figurín při nárazu maximální počet bodů. Během nárazu se však otevřely zadní dveře na straně nárazu a vozidlu za to byl stržen jeden bod. Renault zkoumá tento problém.

Ochrana dětských cestujících
Vozidlo získalo maximální počet bodů za ochranu tříletého dítěte na základě reakcí figuríny při čelním a bočním nárazu. Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Informace pro řidiče o stavu airagu byly však nedostatečné. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana chodců
Za ochranu chodců nezískala přední hrana kapoty ani jeden bod. Plocha kapoty, kam může při nárazů dopadnout hlava dospělého chodce, poskytuje nedostatečnou ochranu.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax Römer BabySafe ISOFIX
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Britax Römer Duo ISOFIX
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 551 od XI.2005