Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Fiat 500

Fiat 500


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Kabina pro cestující zůstala v době nárazu stabilní. Airbag ochránil dobře kolena řidiče. Fiat předvedl, že airbag by ochránil i vyšší či nižší cestující, než byla testovaná figurína, jako i cestující sedící v různých pozicích. V přístrojové desce nebyli žádné tvrdé konstrukce, které by představovaly možné riziko pro kolena a stehna spolujezdce.

Ochrana dětských cestujících
Při bočním nárazu sedačka nedokázala udržet hlavu figuríny tříletého dítěte, která se dostala do kontaktu se sedačkou osmnácti měsíčního dítěte. Při tom stejném testu sedačka udržela hlavu osmnácti měsíčního dítěte - zato však zaznamenala vysoké zpomalení způsobené kontaktem s boční stranou sedačky. Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použit dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace pro řidiče o stavu airbagu nebyly jasné. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních krajních sedadlech nebyla zřetelně vyznačená.

Ochrana chodců
Za ochranu nohou chodců nezískala přední hrana kapoty ani jeden bod. Kapota jen slabě ochránila hlavy chodců.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax Römer Duo Universal
- umístnění
ve směru jízdy
tříleté dítě
Britax Römer Duo Universal
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ano




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 506 od XI.2005