Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Škoda Fabia

Škoda Fabia


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Kabina pro cestující zůstala v době nárazu stabilní, ale tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné riziko pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.

Boční náraz
Kdyby se hodnotila jen měření z figurín, Fabia by získala za zkoušku bočního nárazu i nárazovou zkoušku do sloupu maximální počet bodů. Ale při zkoušce bočního nárazu se západka na zadních dveřích posunula z primární do sekundární polohy a vozidlo ztratilo jeden bod udělovaný za tento test.

Ochrana dětských cestujících
Při zkoušce čelního i bočního nárazu získala Fabia za ochranu osmnácti měsíčního dítěte plný počet bodů. Při bočním nárazu se sedačka pro tříleté dítě otočila tak, že nedokázala úplně udržet hlavu dítěte, kvůli tomu se mohla hlava dítěte dostat do kontaktu s vnitřními částmi vozidla. K dispozici je tlačítko na deaktivaci airbagu spolujezdce, takže na jeho sedadle se dala použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace pro řidiče o stavu airbagu nebyly dost jasné. Vozidlům, která nejsou tímto tlačítkem vybavena, airbag deaktivuje příslušný prodejce. Nedostatečné bylo varování o nebezpečí použití dětské sedačky orientované proti směru jízdy na sedadle spolujezdce bez předcházející deaktivace airbagu. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních krajních sedadlech nebyla zřetelně vyznačená.
    
Ochrana chodců
Nárazník získal za ochranu nohou chodců maximální počet bodů. Přední hrana kapoty však nezískala ani jeden bod.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Fair BimboFix Type II ISOFIX
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Fair BimboFix Type II ISOFIX
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 546 od XI.2005