Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15283
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Malé vozidlá  Smart fortwo

Smart fortwo


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
 
Čelní náraz
Kabina pro cestující zůstala v době nárazu stabilní, ale tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné riziko pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce.

Boční náraz
Hlava figuríny se dostala do kontaktu s gumovou lištou okna na rámu střechy, což způsobilo její vysoké zpomalení. Údaje zaznamenané na figuríne však ukázaly, že ochrana hlavy byla přiměřená. Součástí nadstandardní výbavy je boční airbag na ochranu hrudníku a hlavy, testované vozidlo jím však vybavené nebylo.

Ochrana dětských cestujících

Jelikož ve vozidle nejsou žádná sedadla, ochrana dětských cestujících hodnocena nebyla. Smart nabízí volitelný balíček, který zahrnuje upevnění systému ISOFIX pro sedadlo spolujezdce a tlačítko na deaktivaci jeho čelního airbagu. Varování o nebezpečí použití dětské sedačky orientované proti směru jízdy na sedadle spolujezdce bez předchádzející deaktivace airbagu bylo nedostatečné.  

Ochrana chodců
Nárazník získal za ochranu nohou chodců maximální počet bodů. Přední hrana kapoty však nezískala ani jeden bod a ty části kapoty, kam pravděpodobně při náraze dopadne hlava chodce, byly většinou hodnoceny jako slabé.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Fair Bimbo Fix Type II ISOFIX
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Fair Bimbo Fix Type II ISOFIX
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 573 od XI.2005