Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  Hyundai i30

Hyundai i30


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
I navzdory tomu, že celkově získal HYUNDAI i30 dost bodů, při zkoušce čelního nárazu nedosáhl minimální počet bodů potřebných na zisk pěti hvězdiček za ochranu dospělých cestujících. Měření na pravém koleně figuríny řidiče ukázala, že mezi stehenní a holenní kostí došlo k pohybu, který mohl zapríčinit poranění. Toto, spolu s trestnými body za tvrdé konstrukce v přístrojové desce, které mohly poranit kolena a stehna cestujících, je důvodem, proč je ochrana této části těla hodnocena jako „slabá“. Kabina pro cestující zůstala v době nárazu stabilní.

Ochrana dětských cestujících
Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace pro řidiče o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné. Výstražný štítek, který měl upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, pokud se předtím nedeaktivuje airbag, nebyl jasný a byl viditelný jen tehdy, když byla sluneční clona spolujezdce sklopená. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana dětských cestujících
Ochrana hlavy dítěte byla hodnocena jako převážně přiměřená, avšak ochrana hlavy dospělého chodce byla nedostatečná, stejně tak i ochrana, kterou poskytuje přední hrana kapoty.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Britax Römer BabySafe
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Britax Römer Duo Plus Universal
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 503 od XI.2005