Domovská stránka | Nejčastejší otázky | Kontakty
 
Newsletter
Jestli chcete dostávat e-mailom nejnovější informace
a novinky, zadejte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujou crashtesty vaše rozhodování při koupe automobilu?
  67%
  33%

Počet hlasů: 15281
Hledat
Značka 
Kategórie 
Hodnocení 
 
Euro NCAP, organizace hodnotící bezpečnost vozidel, představila nový systém hodnocení zaměřený na celkovou bezpečnost aut. Jde o nový přístup k hodnocení bezpečnosti, který bude motivovat výrobce, aby vyráběli komplexně bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uveřejňuje aktualizované výsledky výzkumu dostupnosti ESC v celé Evropské unii. Výzkum ukázal, že nabídka ESC v jednotlivých státech EU se liší...
Euro NCAP s radostí oznamuje, že nyní testuje novou kategorii vozidel, tzv. „pick-upy“, a dnes uveřejňuje výsledky tří jejich zástupců - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uveřejňuje výsledky šesti vozidel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz třídy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosáhlo u Euro NCAP jedněch z nejlepších výsledků co se týče bezpečnosti dětských cestujících...
Domovská stránka  Kompaktné vozidlá  Kia Cee'd

Kia Cee'd


Čelní a boční náraz Ochrana chodců Ochrana dětí
Čelní náraz
Kabina pro cestující zůstala v době nárazu stabilní, ale tvrdé konstrukce v přístrojové desce představovaly možné riziko pro kolena a stehna řidiče i spolujezdce. Pedál spojky se posunul dozadu o víc než 100 mm, avšak prostor pro nohy zůstal neporušený.

Boční náraz
Za svůj výkon při zkoušce čelního nárazu a nárazové zkoušce do sloupu získalo vozidlo maximální počet bodů.

Ochrana dětských cestujících
Vozidlo získalo maximální počet bodů za dynamický výkon při ochraně tříletého dítěte při zkoušce čelního i bočního nárazu. Airbag spolujezdce se dal deaktivovat, takže na jeho sedadle se mohla použít dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Avšak informace pro řidiče o stavu airbagu nebyly dostatečně jasné. Výstražný štítek, který měl upozornit na to, aby se sedačka orientovaná proti směru jízdy nepoužívala na sedadle spolujezdce, pokud se předtím nedeaktivuje airbag, nebyl jasný a nebyl stále viditelný. Přítomnost upevnění systému ISOFIX na zadních krajních sedadlech nebyla dostatečně dobře vyznačená.

Ochrana chodců
Za ochranu nohou chodců nezískal nárazník ani jeden bod. Ochrana hlav dospělých chodců byla taktéž hodnocena jako převážně nedostatečná.


Ochrana dětských cestujících

jedenapůlleté dítě
Kia branded Britax Römer BabySafe Universal
- umístnění
proti směru jízdy
tříleté dítě
Kia branded Britax Römer Duo Universal
- umístnení
ve směru jízdy


Bezpečnostní vybavení

Předpínače předních bezpečnostních pásů
ano
Omezovače zatažení předních bezpečnostních pásů
ano
Přední airbag řidiče
ano
Přední airbag spolucestujícího
ano
Boční airbagy
ano
Boční hlavové airbagy
ano
Kolenní airbag řidiče
ne




 Ochrana:
výborná    adekvátní    dostatečná    slabá    velmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 378 519 od XI.2005